اکسس پوینت یوبیکویتی مدل UniFi U6 Lite PoE :


 اکسس‌ پوینت یوبیکیوتی Unifi U6 lite با نام تجاری U6-Lite یک دستگاه اکسس‌پوینت با فناوری مدرن و پیشرفته و فوق‌العاده قدرتمند از محصولات شرکت یوبیکیوتی سری Unifi6 که به بازار تجهیزات شبکه عرضه شده است. این دستگاه امکان استفاده از وای‌فای را برای کاربران در فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز به‌صورت هم‌زمان در شبکه‌های داخلی فراهم می‌کند.

اکسس‌پوینت یوبیکیوتی از فناوری پیشرفته وای‌فای 6 و یا 802.11ax که یکی از جدیدترین استانداردهای وای‌فای6 است پشتیبانی می‌کند که نسبت به نسل‌های قبلی وای‌فای، دارای سرعت و عملکرد بهتری است. همچنین MU-MIMO و OFDMA از اصلی‌ترین تکنولوژی تجهیزات دارای استاندارد Wifi6 هستند که امکان برقراری اتصالات سریع‌تر فراهم می‌نماید.

 

معرفی اکسس پوینت یونیفای U6 Lite:

باتوجه‌ به بهره‌گیری از سخت‌افزار و نرم‌افزارهای فوق‌العاده قدرتمند اکسس‌پوینت یوبیکیوتی Unifi U6 lite می‌توانید برای پوشش بی‌سیم محوطه‌های داخلی اماکن عمومی و خصوصی با تعداد کاربران بالا که نیاز به تبادل اطلاعات در بسترهای بی‌سیم با سرعت بالا را دارند استفاده کنید. این اکسس‌پونینت‌ قابلیت پشتیبانی از  عملکرد هم‌زمان در دو فرکانس مستقل است و تمام تداخلات فرکانسی موجود در محیط را به‌صورت کامل حل می‌کند.

همچنین شما می‌توانید از فرکانس 2.4گیگاهرتز برای پوشش بی‌سیم همه دستگاه‌های تلفن همراه خانگی، تبلت‌ها، PC و … بهره‌گیری نمایید و دو باند در فرکانس 5 گیگاهرتز برای انجام کارهایی که نسبت به ازبین‌رفتن بسته‌ها حساس هستند همانند: پخش فیلم‌ها باکیفیت بالا، تلفن‌های VOIP و یا هر چیزی که شما انتخاب می‌کنید ذخیره کنید.


لینک خرید : https://bit.ly/3C3aE2A

Comments

Popular posts from this blog

🛑سوئیچ سیسکو مدل WS-C3850–12XS-E:

🔷 ماژول سیسکو مدل SPA-5X1GE-V2:

🔰 پروتکل STP چیست؟ کاملترین معرفی Spanning Tree سیسکو